čtvrtek 10. září 2015

První tetování

Ano vím, že tohle zase není haul, ale mě se to nechce fotit. (moc línej člověk jsem:D). Ale mám tu další článek, který bude o mém prvním tetování, na kterým jsem byla v úterý 11.08.2015. Popíšu vám to úplně od začátku od nápadu až po konec.

Já už delší dobu měla zálusk na tetování, protože mně osobně se tetování strašně líbí a klidně bych se nechala potetovat celá! :D No asi po 2 letech jsem se konečně rozhodla, že to udělám. Věděla jsem, kde chci začít. Jako první jsem si vždycky chtěla něco udělat na ruku a i něco většího, ne jen nějaký malý obrázek (např. křížek, nekonečno, atd...) nebo dokonce stay strong a takovýhle podobný věci. To nikdy nebyl nějak můj styl. Hodně dlouho jsem si hledala nějaký vhodný obrázek, protože já sama jsem nápad neměla a něco, co má každý, jsem  nechtěla. Nakonec jsem na tumblr.com našla něco, co mi hned padlo do oka. Není to zas tak originální, ale zas to nemá každej druhej. Velikost a i místo sedělo přesně, jak jsem si to představovala. Já jsem měla vybráno. A na řadu přišli moji rodiče. Jelikož jsem v tu dobu byla v Irsku u táty, tak jsem to mamce poslala a přímo jsem jí oznámila, že si to nechám udělat. Nemyslela jsem si, že mi to povolí, ale povolila  a to bez přemlouvání! Přeci jen mi bude za půl roku 18, takže bych šla buď teď s jejím povolím a nebo v 18 bez zeptání. Můj táta o ničem neví a ani vědět nebude, protože by mě asi zabil :DD. Ale vidíme se jen jednou do roka a to, když tam jedu na prázdniny, takže mám rok čas, jak to potom vymyslet :D.

Potom přišlo na řadu studio, kde si to nechám udělat. U nás ani žádný studia nejsou a k tatérovi, který nemá studio bych nešla. Tak jsem si projížděla internet, když jsem narazila na studio ve městě, kam jezdím skoro každý týden. Její práce se mi hodně líbila a tak jsem se rozhodla jí napsat. Poslala jsem jí obrázek toho tetování a zeptala jsem se jí na cenu. Odpověděla mi asi po 2 hodinách s tím, že to vidí na cca 1200,- Kč. Myslela jsem, že blbě vidím, ale bylo to tak. Tak jsem se sní domluvila, že už v úterý můžu jít (psala jsem ji v pátek).

Všechno proběhlo jak mělo a já jsem v úterý vyrazila na tetování společně s kamarádkou, která mi šla jen jako doprovod. Ještě jsem si koupila Bepanthen plus, který doporučují všichni tatéři. A potom, kvůli sluníčku, jsem si musela koupit krém na opalování 50+, protože by se mohlo stát, že mi tetování vybledne ze sluníčka. K tomu Bepanthenu plus jsem v lékárně dostala zdarma strašně cute dětský náplasti :D haha. Všechno jsem měla koupený a tak jsem vyrazila do studia. Přišly jsme o půl hodiny dřív, a tak jsme čekaly venku, protože bylo strašně krásně (blížila se bouřka ♥). Jenže, co se mi nestalo? Štípla mě vosa -_-. A to musím říct, že bolelo víc než to samotný tetování!! Když už se blížil můj čas, tak jsme vyrazily do studia. Seznámily jsme se s tatérkou Nikolou a mohlo se jít na věc. Prvně jsem jí musela podepsat papír, že jsem v pořádku a netrpím žádnou nemocí(to jsem nevěděla jistě, ale i tak jsem do toho šla:D). Poté si vytiskla obrázek toho tetování, pak jsme ho různě zkoušely dávat na ruku a měřit, aby věděla jestli to má ještě zvětšit nebo naopak zmenšit. Když už jsme všechno měly, tak  tužkou(asi nějakou speciální) obkreslila ten obrázek, něco mi napatlala na ruku a obrázek mi přiložila na dané místo. Obrázek se obtiskl a Nikola mohla začít tetovat. Opravdu jsem měla strach, ale hned po tom, co mně udělala první tah, mě to přešlo. Skoro nic jsem necejtila a když jo, tak jenom jako kdyby mě škrábala kočka. A na některých místech to bylo dokonce příjemný! Celkově mě tetovala asi 45 minut.

Konečná cena byla 1300,- Kč.  Bepanthen plus 129,- Kč.

A teď vám shrnu, jak probíhalo hojení. NEBYLO TO VŮBEC PŘÍJEMNÝ!! První dva dny se nic nedělo, jen mě to už druhý den svědělo, ale to bylo ještě v pohodě. Třetí den jsem umírala. To svědění bylo nesnesitelný a nejhorší na tom bylo, že jsem si to nemohla poškrábat!! Čtvrtý den se mi začaly dělat stroupky. Ale jen nahoře. V dalších dnech se mi udělaly i  dole. Šlo to tak nějak postupně.  Od největšího místa po to nejmenší.  A nějak po 10-12 dnech jsem to měla úplně v pořádku. Bez stroupků a vůbec to nesvědělo. Nejhorší ale byl asi ten 3-5 den.

Tetování už mám měsíc a jsem sním naprosto spokojená. Už si plánuju další, nejspíš až na prosinec.

A tady máme pár fotek :)
Hned jak jsem vyšla ze studia.

To je fotka z instagramu, proto je černobílá. A je to ještě ten večer focený.

Tady si můžete všimnout těch stroupků.
Zde jsou taky stroupky.
To je fotila právě teď :). Takže aktuální fotka.

2 komentáře:

  1. Odkud jsi, že tě takhle velký tetování stálo jen 1300 a to ve studiu? :O Já dávala 1200 za tři malinký slůvka na zápěstí :D

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem si to v Trutnově (Královehradecký kraj):) Já jsem se právě taky divila. Čekala jsem minimálně 2000 a ono takhle málo:D

      Vymazat