čtvrtek 16. července 2015

Don't judge challenge

Vím, že jsem slíbila jako další článek Haul, ale nějak nemám čas to nafotit a večer je blbý světlo, takže ho přidat ještě nemůžu, ale napadlo mě, že když už je ta don't judge challenge, tak bych asi o ní mohla napsat můj názor. Né každý se mnou bude souhlasit, ale já si stojím za svým
Kde bych asi tak měla začít? Možná tím, co tato challenge vlastně znamená. Je to challenge o tom, že nemáte někoho soudit. Já jsem si nikde nehledala, jaký je vlastně toho význam, ale už podle toho, že si spojíte obočí a uděláte si po obličeji pupínky a rozcucháte si vlasy a pak se z vás stanou strašně sexy lidi, mi nepřijde jako pravý význam, ale budiž. Ano chápu, že srostlý obočí nevypadá na lidech dvakrát hezky, ale s tím se dá hodně dělat. Obočí se dá vytrhat a dá se upravit tak, aby vypadlo hezky. Ale uznejme, že akné má spousta holek, včetně mě, a je opravdu těžké se ho zbavit. Není to jen tak. A stejně nezmizí úplně. Popravdě si myslím, že všichni lidi, kteří tu challenge natočili, tak o sobě vědí, že jsou hezcí  a nemají žádné chyby a chtějí se tím posmívat těm, kteří tak dokonalí nejsou. Neviděla jsem video, kde by tuhle challenge dělal někdo, kdo není pěkný. 

Pak tu jsou ty lidi, kteří to vzali vtipným stylem. Ty se mi naopak libí, ale samozřejmě, že ne všechny, někteří si totiž myslí, že jsou vtipný, ale vtip nikde. 

Já osobně bych tuto challenge udělala uplně jinak. Když nemáme někoho soudit, tak ne kvůli vzhledu bez make-upu, spojeným obočím a akné, ale například pokud ten člověk má křivý nos nebo jednu nohu větší než druhou, má malý prsa nebo cokoliv za co se mu lidi smáli a k tomu bych dala to don't judge a nebo tak nějak. Snad mě chápete. :D Ihned by to bylo lepší, mělo by to hlubší význam. 

Takže to trochu shrnu a je to tak, že tahle challenge (lol hodně tohle slovo v tomhle článku používám :D ) je uplně zbytečná a většině lidí jde jen o posměch ostatním. Máte stejný názor nebo jiný? :)

1 komentář:

  1. Můj názor je ten, že DJCH je prostě o tom že tam jste "hnusní" a potom "krásní" :'DDD Ale pořád jste to vy...

    OdpovědětVymazat